تک زون

بازی مرد عنکبوتی 2 – تاریخ انتشار شخصیت منفی و هر آن چیزی که تا کنون میدانیم

بازی مرد عنکبوتی 2

بازی مرد عنکبوتی مارول 2 

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است ماجراجویی پیتر پارکر و مایلز مورالس را به شکلی دیدنی ادامه دهد. Insomniac Games دنباله سری قبلی بازی را بعنوان بخشی از نمایشگاه پلی استیشن در ماه سپتامبر معرفی کرد. بازی مرد عنکبوتی 2 یک بازی ماجراجویی تک نفره کاملا جدید که به طور انحصاری برای کنسول PS5 ساخته شده است. تخمین زده می شود که نسخه قبلی این بازی بیش از 15 میلیون نسخه در کنسول های PS4 و PS5 فروخته باشد.

این به تنهایی باعث می شود Marvel’s Spider-Man 2 به یکی از مورد انتظارترین انحصاری های کنسول PS5 تبدیل شود. تقاضای زیادی برای این بازی وجود دارد و Insomniac فاش کرده است که پیتر و مایلز به خیابان های شهر نیویورک رفتند تا راه را برای یک شرور جدید و آشنا باز کنند تا زندگی را به یک کابوس زنده برای جنایت تبدیل کند.

بازی مرد عنکبوتی 2

تازیخ انتشار بازی مرد عنکبوتی مارول 2 

تاریخ اولیه انتشار این بازی فعلا سال 2023 عنوان شده است. این زمان به نظر طولانی میرسد، اما Insomniac از زمان ارائه اولین بازی در سال 2018 بسیار مشغول بوده است. استودیو نه تنها Marvel’s Spider-Man را منتشر کرد همچنین روی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بسیار فعال بوده است بازی که هم اکنون یکی از بهترین بازی های PS5 به شمار می رود. تصور می شود که Marvel’s Spider-Man 2 حدود یک سال است که تولید می شود ، بنابراین Insomniac زمان زیادی را در اختیار خود دارد تا دنباله ای ارزشمندی برای بازی مرد عنکبوتی در سال 2023 بسازد.

شرور بازی مرد عنکبوتی 2023 کیست؟

بازی مرد عنکبوتی 2

تنها یک شرور Marvel’s Spider-Man 2 تاکنون تایید شده است و آن ونوم (Venom) است. ونومی که با فیلم سینمایی اختصاصی خود شهرت فراوانی کسب کرده است. یک شریک نبرد برجسته برای مرد عنکبوتی. این کاراکتر توسط تونی تاد-بازیگر افسانه ای که شاید بیشتر برای بازی ترسناک خود در نقش Candyman شناخته می شود صداگذاری شده است. نکته اینجاست که ونوم تنها تهدیدی برای مردان عنکبوتی این بازی نخواهد بود. Insomniac به طور خاص به “شرورانی که سعی می کنند مرد عنکوبی ها را شکار کنند”  اشاره کرده است. بین بازی های 2018 و 2020 ، تعداد زیادی شرور وجود دارد که احتمالاً وارد بازی می شوند (به احتمال زیاد مارمولک و گرین گابلین).

اطلاعات بیشتر از این بازی را از طریق وبلاگ خبری تک زون دنبال کنید

پست های مرتبط